5 legume care ti-ar putea salva viata

Postat de pe 17 octombrie 2014
frunze_verzi1

Daca ar fi sa existe o categorie de alimente pe care nici medicul si nici nutritionistul sa nu ti le interzica, aceasta ar fi  a legumelor cu frunze verzi. Varza, stevia si alte alimente cu frunze verzi sunt cele mai nutritive alimente care exista. Sunt pline de vitaminele A, K, B, minerale esentiale precum fierul, calciul, potasiul, magneziu precum si antioxidanti ce protejeaza celulele. Contin, de asemenea,  si substante fitochimice, compusi naturali ce ajuta la prevenirea bolilor cardiace.

Aceasta combinatie de vitamine, minerale, antioxidanti si substante fitochimice, ajuta la dezintoxicarea celulelor si eliminarea radicalilor liberi, lucru care impiedica formarea si dezvoltarea celulelor canceroase.

Legumele sunt de asemenea o sursa de nitrati naturali, pe care corpul ii transmorma in oxid nitric, un gaz ce duce la eliminarea presiunii arteriale, fluidizeaza sangele si duce la intensificarea potentei masculine.

Incearca sa mananci aceste alimente cat mai des posibil si imbunatateste-ti sanatatea!

1. Stevia – este o leguma ce contine doi antioxidanti esentiali: acidul siringic si kampferolul. Stabilizeaza zaharul din sange, protejeaza celulele de toxinele ce cauzeaza cancer si reduce riscul de aparitie a bolilor cronice.

2. Papadia - este leguma cu cel mai ridicat continut de nitrati. Este de asemenea plina de flavonoizi,  antioxidanti ce combat bolile cardiace inclusiv cateva tipuri de cancer. Cele mai recente cercetari sugereaza ca poate preveni si ulcerul.

3. Varza – dintre toate legumele cu frunza verde, varza este cea care ajuta la producerea acidului biliar in stomac. Acest lucru reduce nivelului colesterolului si previne cateva tipuri de cancer. Contine, de asemenea, un tip special de substante fitochimice ce ajuta sistemul natural de dezintoxicare sa functioneze in parametri optimi.

4. Varza creata – este sursa principala a substantei denumita glucozinolat. Protejeaza inima, scade zaharul din sange, si intareste oasele. Este de asemenea bogata in luteina, substanta care protejeaza ochii pe masura ce imbatranim.

5. Macrisul – o singura cana din aceasta leguma, ofera cantitatea necesara de vitamina K pentru intreaga zi. Aceasta ajuta la optimizarea fluxului sanguin si reducerea placilor de grasime precum si la  bolile inflamatorii grave precum artrita.

 

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>