5 moduri usoare pentru a imbunatati digestia

Postat de pe 13 iunie 2014
sfaturi-imbunatatire-digestie

De multe ori ne plangem de balonare, indigestie si greutate. Adevarul este ca exista cateva modalitati foarte simple care pot ajuta la o mai buna digerare a alimentelor dar si la eliminarea de problemelor de stomac.

Iata care sunt!
1. Beti apa
Deshidratarea organismului duce de multe ori la ingreunarea digestiei, asa ca beti multa apa pentru a ajuta la eliminarea mancarii. Rata este de 30 ml. de apa pe kilogram de greutate corporala, de exemplu, daca aveti o greutate de 70 kg, rata zilnica este de 2,1 l.

2.Mestecati bine alimentele
Pentru ca va e foame, sau de cele mai multe ori mancati repede si cu lacomie, alimentele ajung in stomac doar pe jumatate mestecate. Mestecati de cel putin 20 de ori. Pe de o parte va ajuta sistemul digestiv, iar pe de celalalta parte va da timp creierului sa semnaleze faptul ca ati mancat suficient.

3. Probioticele
Probioticele ajuta nu doar la reglarea digestiei, ci si in cadrul altor procese din organismul nostru. Lactobacilii continuti descompun proteinele ​​si grasimile necesare pentru o buna functionare a organismului. Lactoza devine glucoza. Probioticele ajuta la absorbtia de calciu si alte oligoelemente. Trateaza intregul tract digestiv. Probioticele apar de regula in iaurt, dar pot fi gasite in varza acra si mai pot fi luate ca supliment alimentar.

4. Incepeti ziua cu apa cu lamaie
Incercati sa va incepeti ziua cu apa si lamaie. Aceasta tehnica este practicatata de o mie de ani si si-a dovedit proprietatile sale pozitive.

5. Sport
Stim cu totii ca activitatea fizica este benefica. Aceasta ajuta la digestie si organism, deoarece imbunatateste circulatia sangelui. Daca nu aveti suficient timp pentru a merge la sala zilnic, sau pentru antrenamente de fitness, improvizati ceva in drum spre serviciu sau chiar la birou.

6. Mancati putin
Este bine sa mancati de mai multe ori si mai putin decat sa aveti doua meste consistente pe zi. In felul acesta nu cresteti aportul de calorii.

Citeste pe Bewoman – 7 sfaturi eficiente pentru a reduce balonarea dupa masa.

7. Consumati peste
Este bine sa mancam peste de cel putin 3 ori pe saptamana. Carnea acestuia are calitati dietetice, fiind foarte usor de digerat si foarte nutritiva, datorita continutului sau bogat in proteine, vitamine (A, D, E, B12) si minerale (fosfor, iod, potasiu).

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>