Alimentele care ajuta cu trezitul de dimineata

Postat de pe 24 februarie 2014
musli

Majoritatea oamenilor prefera o ceasca de cafea pentru a te trezi dimineata, iar mai apoi una pe la pranz si de ce nu, inca una dupa-amiaza. Desi cafeaua este calea rapida de a fii energic si de a te trezi, nu orice cafea va efectul de durata de care ai nevoie pe parcursul unei zile. O alternativa mult mai sanatoasa este consumul de alimente care iti confera acea energie. Mai jos va prezentam o mica lista cu produse care au acest scop si pot fi folosite in orice moment al zilei.

Ouale sunt sinonime cu dimineata si cu micul dejun. Nu degeaba marea majoritate consuma la micul dejun oua. Acestea contin foarte multe proteine si iti ofera energie pentru a rezista o zi intreaga.

Iaurtul grecesc este un alt aliat care te ajuta in combaterea oboselii. De preferat este consumul de iaurt simplu si nu cel cu fructe, datorita cantatii mult mai reduse de zahar. Desi nu o sa te simti coplesit de energie la inceput, iar apoi scade subit, precum se intampla in cazul celui cu fructe, iaurtul simplu este recomandat pentru o digestie sanatoasa si un nivel echilibrat de energie. In cazul in care simtiti ca vreti mai multa energie, puteti adauga niste migdale.

Daca tot am inceput sa discutam despre midgale, trebuie sa specificam faptul ca acestea sunt un aliment benefic creierului datorita grasimilor si proteinelor pe care le contin. De asemenea, acestea ajuta si la stabilizarea nivelului de zahar din sange si iti ofera acel plus necesar de energie.

In cazul in care alegi un mar in dauna unei cesti de cafea, ai facut alegerea potrivita. Acesta nu doar ca iti ofera o doza importanta de energie, ci iti va oferi si senzatia de satietate datorita zaharurilor naturale care te vor pune in miscare fara a simti fluctuatii de energie.

Datorita continutul ridicat de fier, spanacul este recomandat pentru cresterea nivelului de energie. Prepararea unei omlete cu spanac pentru a o manca la micul dejun te va pregati pentru o zi solicitanta.

Fructele care au un continut bogat de vitamica C, in speta portocalele, ajuta organismul in arderea de grasimi si obtinerea de energie. Nu este o simpla coincidenta faptul ca sucul de portocale este bautura preferata la micul dejun.

Cerealele integrale sunt o sursa importanta de carbohidrati. Daca tot decizi sa mananci carbohidrati la micul dejun, alegerea sanatoasa sunt cerealele integrale. Cerealele procesate pe care el gasim in painea pe care o cumparam de la magazin iti confera energie pentru o perioada foarte scurta de timp insa, cerealele integrale amestecate cu mere, banane sau fulgi de ovaz pot reprezenta un aliat de temut in combaterea oboselii. Bananele sunt cunoscute pentru continutul ridicat de potasiu si vitamina, care ajuta la stabilizarea zaharului din sange si iti vor oferi senzatia de satietate. In locul unei cesti de cafea dupa-amiaza, este de preferat sa luati o gustare scurta.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>